6 помилок у просуванні сайту

Сьогодні я розповім вам про основні помилки в просуванні сайту, загрозливих і новачкам, і тим, хто вже давно працює над своїм проектом. Ви дізнаєтеся і про кількох свіжих програмах, за допомогою яких зручно підбирати ключові слова для просування, знаходити внутрішні помилки сайту, стежити за конкурентами і позиціями в пошуковій видачі.

Помилка 1: недооцінювати пошукову оптимізацію

Абревіатура SEO зараз все частіше сприймається з відтінком неприйняття, від знайомих айтішників я навіть чула слова «шарлатанство» і «обман». Виною тому нечисті на руку «фахівці», які брали з довірливих власників сайтів великі гроші, обіцяючи вивести проект в топ, а потім просто нічого не робили або робили неправильно. Відповідно, власник втрачав гроші, час, нерви і віру в пошукову оптимізацію.

Насправді ж SEO не те що корисна, а необхідна штука для вашого сайту. Безумовно, можна гнати трафік з допомогою соцмереж і Telegram-ботів, але все ж основна маса користувачів приходить з пошукових систем, і потрібно вміти максимально використовувати це джерело.

Перше, що варто зробити — визначитися, за якими ключовими словами ви будете просувати свій ресурс. Популярний сервіс для цього — «Планувальник ключових слів» з набору інструментів Google AdWords.

Можете трохи полегшити собі життя і скористатися програмою Rank Tracker. У ній представлені різні методи пошуку ключових слів: щоб отримати оптимальну вибірку, варто скористатися кожним з них. Rank Tracker показує реальну кількість запитів для кожного ключового слова і рівень конкуренції на ньому, а також розраховує індекс ефективності ключових слів.

Просування сайту: пошук ключових слів у програмі Rank Tracker

Помилка 2: не стежити за конкурентами

«Навіщо мені знати щось про конкурентів? У мене свій шлях» Позиція горда, але нерозумний. За конкурентами треба стежити пильно і будь-якими можливими способами, а потім ретельно аналізувати їх дії.

Знайти конкурентів можна знову ж таки за допомогою програми Rank Tracker. Задаєте ключові слова, за якими ви просуваєте свій сайт, і програма шукає для вас основних конкурентів. Вам залишається тільки відзначити галочками гідних і додати їх в проект.

Пошук конкурентів в Rank Tracker

Потім за допомогою цієї програми можна відстежувати їх позиції в пошукових системах, дивитися, хто виривається вперед за якими словами.

відстеження позицій конкурентів в Rank Tracker

Звичайно, одного переліку позицій сайтів-конкурентів вам буде недостатньо. Необхідно ці ресурси відвідати, розглянути, зрозуміти, чому вони виграють у вас з якихось пунктів.

Помилка 3: не займатися внутрішньою оптимізацією сайту

Наш хитрий мозок завжди намагається вибрати доріжки простіше, щоб зробити все швидко, легко, але обов’язково з приголомшливим результатом. Внутрішня оптимізація сайту — тривалий і мало надихає заняття. Кому сподобається годинами копирсатися в коді, вишукуючи і виправляючи дрібні помилки?

Однак без внутрішньої оптимізації пошукове просування не має сенсу. Це все одно що виставляти на бігу хвору кінь. Ви можете скільки завгодно підганяти її, першої вона все одно не прийде.

Починайте з повного аудиту сайту. І не лякайтеся цих слів. Аудит можна зробити за допомогою програми WebSite Auditor. Введіть назву сайту, і можете пити каву з булочками, поки програма готує повний звіт по вашому сайту:

  • структурні недоліки, що знижують рейтинг: биті посилання, помилки в HTML-коді, помилки сервера і так далі;
  • повторюваної контент в заголовках, метаописаниях та інших HTML-елементи сторінок.

Просування сайту: перевірка внутрішніх помилок сайту

Далі справа за вами або за найнятим вами веб-майстром, який допоможе виправити знайдені недоліки.

Помилка 4: не приділяти належної уваги контенту

Ми зараз говоримо не про насичення контенту ключовими словами, хоча й це необхідно для успішного пошукового просування. Але все ж головне — наповнення вашого сайту має бути цікаво і корисно користувачеві. Статті повинні спонукати людей повертатися знову і знову і ділитися вашими публікаціями в соцмережах і на інших ресурсах.

Тому забудьте про крадіжки і штампуванні нудних статей. Якщо у вас немає часу, бажання чи вміння писати самостійно, найміть хороших авторів.

Передчуваю заперечення: «Але у мене інтернет-магазин (сайт клініки, автомайстерні — підставте потрібне), які статті і навіщо я буду там розміщувати?» Пам’ятайте: будь-якому підприємству буде корисний корпоративний блог. Пишіть про свої новини, новини індустрії і просто на суміжні теми.

Помилка 5: не приділяти уваги юзабіліті

Ви напевно і самі зустрічали такі сторінки, з яких хочеться скоріше втекти, там абсолютно незрозуміло, як щось знайти і зробити. Часто цим грішать ресурси держструктур. Не одна тисяча нервових клітин гине під час спроб заповнити якусь заяву. Відчуття, що творці сайту зробили все можливе, щоб ускладнити використання свого дітища і не допустити зростання аудиторії.

Але у вас-то ситуація зворотна: потрібно, щоб користувачі поверталися знову і знову. А для цього проявіть до них повагу, зробіть сайт красивим, зрозумілим і зручним.

Аналізувати юзабіліті сайту можна за допомогою «Яндекс.Метрики» і Google Analytics. Це окремий і серйозний пласт знань, недарма так цінуються грамотні аналітики. Втім, маючи багаж у вигляді допитливого розуму і посидючості, ви можете і самостійно зробити висновки про юзабіліті проекту.

Помилка 6: зневажливо ставитися до вхідних посилань

Вхідні посилання — один з важливих факторів, що впливають на ранжирування сайту в пошуковій видачі. Кількість вхідних посилань розцінюється як свідоцтво якості. Неякісні зовнішні посилання можуть серйозно погіршити позиції сайту.

Намагайтеся не лише перевіряти, хто посилається на ваш сайт, але і підбирати нові якісні ресурси для розміщення посилань. Все це можна зробити за допомогою програми SEO SpyGlass. Для початку проведіть аналіз посилального профілю для свого проекту, займіться видаленням сумнівних посилань, спробуйте додати посилань на якісні ресурси. Потім проаналізуйте посилальний профіль конкурентів: швидше за все, ви відшукаєте ще пару ресурсів, на яких непогано було б розмістити посилання на ваш сайт.

Просування сайту: перевірка посилального профілю в програмі SEO SpyGlass

Просування сайту: перевірка посилального профілю в програмі SEO SpyGlass

В SEO SpyGlass є планувальник завдань, в якому можна налаштувати автоматичні регулярні перевірки. Дуже зручно, коли до початку робочого дня у вас вже готовий звіт.

У всіх перерахованих вище інструментів є безкоштовні версії, так що ви можете відразу випробувати їх. Впевнена, ви дізнаєтеся багато цікавого про своєму ресурсі.

Хочу проаналізувати свій сайт

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *