5 правил успішної торгівлі в інтернеті

5 правил успішної торгівлі в інтернеті

За даними дослідження компанії Nielsen 9 із 10 російських інтернет-користувачів роблять покупки в Мережі. У цьому світлі відкриття онлайн-магазину бачиться відмінною ідеєю для початку свого бізнесу: при правильному підході вкладення будуть мінімальними, а прибуток — гідною. Багато історії успіху це підтверджують. Редакція Лайфхакера взяла інтерв’ю в дівчини Вікторії, яка 4 місяці тому відкрила онлайн-магазин, а зараз отримує прибуток від продажів, що дозволяє самостійно себе забезпечувати. Вікторія розповіла про 5 правилах, які допомогли їй так швидко збільшити кількість продажів.

Перше правило — визначитися з потребами покупців

Починати слід з вибору товарів, які ви будете продавати, і розуміння потреб аудиторії, на яку ви орієнтуєтеся. Я замовляла багато одягу для себе на Taobao, тому що це було набагато дешевше, ніж купувати в магазинах у нас в місті. Потім мої подруги теж зацікавилися цією можливістю, і я стала замовляти і для них теж. Стало очевидним, що на цьому можна заробляти.

При замовленні товарів орієнтуюся на модні тенденції і, звичайно, на ціну, оскільки саме вона поки залишається одним з вирішальних аргументів на користь мого магазину. Відстежую новинки, які з’являються на ринку одягу та аксесуарів, і відразу додаю ці товари в магазин. Я намагаюся робити не надто велику націнку і утримувати ціни на рівні нижче, ніж в інших онлайн-магазинах.

Подумайте, на кого ви орієнтуєтеся, відкриваючи свій магазин. Що важливо для вашої аудиторії: низькі ціни, оригінальні товари або трендові речі.

Друге правило — знайти хорошу майданчик для відкриття магазину

Перший магазин я відкрила в соцмережах, а потім почула про ToBox, побачила рекламу. Оскільки ця площадка безкоштовно, вирішила спробувати її.

Онлайн-магазин на майданчику ToBox

Щоб відкрити магазин, не потрібно розбиратися в програмуванні і якихось ще складні речі, процес реєстрації займає пару хвилин.

ToBox — майданчик для онлайн-торгівлі

У моєму магазині на ToBox легко створювати картки товарів: додаю фото, категорію, опис та ціну. Замовлення формуються без моєї участі, мені залишається тільки спілкуватися з клієнтами і доставляти товари.

Опис товару на ToBox

Що мене порадувало, з ToBox швидко з’явилися перші замовлення. Творці майданчики допомагають розвиватися, дають підказки, що можна поліпшити. Наприклад, радять додати опис до товару або провести конкурс з подарунками. Також вони просувають мій магазин через свої сторінки в соцмережах. Після таких акцій з’являється багато нових покупців.

Зараз у мене близько семи замовлень щотижня приходить з ToBox, мінімальна сума замовлення — 1 500 рублів.

У торгової площадки також є мобільний додаток, так що спілкуватися з покупцями можна буквально на ходу. Зараз замовлення надходять з усієї Росії, а так як я перебуваю у Владивостоці, часто повідомлення від покупців приходять вночі, але це не так страшно.

Третє правило — поважати покупців

Сервіс в магазині не менш важливий, ніж товари, які в ньому продаються. Покупці цінують шанобливе ставлення і, швидше за все, будуть знову і знову повертатися в ваш магазин, якщо це відчують.

Коли замовляєш речі з Китаю, все одно є ймовірність отримати не зовсім те, що передбачалося. У мене рідко трапляється так, що річ абсолютно не схожа на фотографію, проте якість іноді буває недостатньо хорошим. Я завжди повертаю покупцям гроші або пропоную замінити замовлення, якщо бачу, що товар прийшов ганебної якості. І ті клієнти, з ким відбувалися подібні неприємності, все одно повертаються в мій магазин, вони цінують ці гарантії.

Четверте правило — знайти надійних постачальників

Я працюю з китайськими магазинами через посередника. Не відразу я його знайшла, що були до цього інші, і мене багато чого не влаштовувало, в першу чергу високі ціни на доставку.

Почала шукати інші варіанти. Це було не так просто, але тепер у мене дуже хороший постачальник, з яким комфортно працювати. Мене повністю влаштовують ціни, швидкість доставки і взагалі якість роботи.

Фактично від постачальника залежить вся робота магазину. Якщо він буде вас постійно підставляти, надсилати неякісний товар, тягнути терміни — успішної торгівлі не вийде.

На відміну від багатьох магазинів, що постачають одяг з Китаю, у мене дуже маленькі терміни доставки — близько двох тижнів. Цим я вигідно відрізняюся від конкурентів у своїй ніші.

П’яте правило — постійно розвиватися

Я постійно працюю над магазином. Розширюю асортимент, шукаю найвигідніші пропозиції у китайських продавців, щоб товар був якісний, а ціна не завищеною, беру участь у всіх акціях для просування магазину, які пропонує майданчик ToBox.

Якщо говорити про плани на майбутнє, то, звичайно, я буду продовжувати розвивати свій магазин, тому що він не вимагає від мене ніяких матеріальних вкладень, а динаміка продажів дуже хороша.

Я навіть знайшла помічника, оскільки роботи все більше і я вже не завжди встигаю з усім впоратися, а магазин повинен залишатися на високому рівні. Постійно потрібно додавати свіжі товари, щоб підтримувати інтерес покупців, встигати доставляти замовлення та спілкуватися з клієнтами.

Мабуть, це основні правила, які мені допомагають у розвитку мого магазину. Багато бояться починати власну справу, але насправді ніяких особливих складнощів в цьому немає. Роботи попереду багато, але, думаю, воно того варте. Так що вирішуйте, якщо давно про це мрієте!

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *