9 виступів на TED, які допоможуть вам стати неймовірно продуктивними

9 виступів на TED, які допоможуть вам стати неймовірно продуктивними

Нові і вельми несподівані способи легко і приємно досягти найвищої продуктивності вже зачекалися вас у цій добірці мотивуючих відео від TED.

Для того щоб досягти найбільшої продуктивності, зовсім не обов’язково працювати цілодобово сім днів у тиждень. Потрібно просто знати, як робити це з розумом, і максимально ефективно витрачати свій час. Подивіться добірку з дев’яти виступів на TED і переконаєтеся в цьому самостійно.

1. Несподівані звички тих, хто мислить оригінально

Адам Грант (Adam Grant)
Професор і викладач Уортонской школи бізнесу, яка знаходиться в Пенсільванії. Грант входить в список найбільш популярних професорів у світі за версією журналу Fortune. Його книги «Брати або віддавати?» і «Оригінали. Як нон-конформісти змінюють світ» стали справжніми бестселерами.

Якщо страх невдачі сковує вас і заважає генерувати нові ідеї, то зараз же розслабтеся і забудьте про це: у Адама Гранту є дуже надихаюча теорія на цей рахунок. Він впевнений, що чим більше у нас ідей, нехай навіть не дуже хороших, тим вище ймовірність знайти серед них щось дійсно варте уваги. До того ж різноманітність і свобода вибору ще нікому не зашкодили.

Найуспішніші люди стикаються з невдачами частіше за інших, тому що вони частіше пробують щось зробити. Потрібно перебрати багато поганих ідей, щоб отримати кілька хороших.

Адам Грант

2. Як щастя може допомогти нам працювати краще

Шон Ачор (Shawn Achor)
CEO Good Think Inc., підприємець, спеціаліст з позитивної психології та автор книги «Перевага щастя». Більшість досліджень Шона зосереджені на тому, щоб з’ясувати, як такі взаємопов’язані поняття, як людський потенціал, успіх і щастя.

Ви все ще наївно вважаєте, що для того, щоб бути щасливим, потрібно багато працювати? Вас точно хтось дезінформував! Все зовсім навпаки: спочатку щастя, а потім робота. Шон Ачор впевнений, що ефективність нашої праці залежить саме від нього.

Якщо ми стаємо щасливішими, наш мозок як би заряджається щастям, тобто якщо ви будете щасливі, то почнете працювати краще. Щаслива людина працює на 31% ефективніше людини в поганому, спокійному або тривожному настрої. Якщо ми зможемо стати щасливими, то наша праця буде успішніше, оскільки ми станемо старанніше, швидше і розумніші.

Шон Ачор

3. Призначена зустріч? Прогуляйтеся!

Нилофер Мерчант (Nilofer Merchant)
Бізнес-консультант, лектор Стенфордського університету, автор декількох книг і популярний блогер. Мерчант не раз допомагала великим компаніям з розробкою корпоративних цінностей, нових стратегій розвитку продукту та оптимізацією доходів. Переконана в абсолютній користь зустрічей-прогулянок.

Якщо зустрічі в безликих конференц-залах при світлі бликующих флуоресцентних ламп вам набридли, а пити каву і паралельно обговорювати робочі питання вже просто немає сил, то зустрічі-прогулянки вам в допомогу. Замість того, щоб протирати штани в черговий забігайлівці або в задушливому офісі, спробуйте перейти на новий рівень — прогуляйтеся! (Тільки не в тридцятиградусний мороз.)

Ведіть переговори на ходу. Поєднуйте приємне з корисним. Ви будете здивовані, наскільки свіже повітря стимулює нестандартне мислення і дає волю фантазії. Наслідуючи моєю порадою, ви впустіть у своє життя нові ідеї.

Нилофер Мерчант

4. Чому ми не працюємо на роботі

Джейсон Фрайд (Jason Fried)
Підприємець, співавтор книги «Офіс не обов’язковий», один із засновників компанії 37signals, яка розробила відому систему управління проектами Basecamp. Джейсон захоплений дослідженнями співробітництва, продуктивності і природи роботи.

Сучасні офіси влаштовані таким чином, що, перебуваючи там, ми піддаємо себе впливу величезної кількості вимушених відволікаючих факторів. Абсолютно безглузді наради, безглузді розмови з колегами, чиї-то настирливі відволікаючі прохання, безкінечні перерви на обіди і перекури… І постійний питання в кінці кожного дня «Чому я нічого не встигаю?».

Фрайд впевнений, що в усьому винне офісне рабство. Люди, вільні від нього, працюють значно продуктивніше тільки тому, що їх ніхто не відволікає і вони мають можливість зосереджуватися на завданні протягом тривалого проміжку часу.

У вас більше немає робочого дня — є лише робочі моменти. Як тільки ви переступаєте поріг офісу, ваш день миттєво починає дробитися на дрібні частини: 15 хвилин тут, півгодини — там, пройшло 20 хвилин — час йти на обід, а потім трохи поспілкуватися з колегами. Всі ми це проходили. Увечері ви озираєтеся на свій день і розумієте, що нічого корисного не зробили. Ну да, зате на роботі були.

Джейсон Фрайд

5. Сила відпустки

Стефан Загмайстер (Stefan Sagmeister)
Графічний дизайнер, співзасновник компанії Sagmeister & Walsh Inc. Знаменитий тим, що розробляв обкладинки альбомів для популярних музикантів. Наприклад, для Rolling Stones і Lou Reed.

Нью-йоркська студія дизайну Загмайстера існує вже більше 20 років. Однак є одна незвичайна особливість: кожні сім років вона йде в річну творчу відпустку, щоб освіжити свою креативність і набратися натхнення. В цей час вона не доступна ні для кого з клієнтів і займається розробкою внутрішніх проектів, на які зазвичай не вистачає часу.

Щоб робота не приедалась, необхідно періодично відходити від справ. Візьміть творча відпустка!

Стефан Загмайстер

6. Як врятувати світ (або хоча б себе) від поганих нарад

Девід Грейді (David Grady)
Менеджер з інформаційної безпеки, блогер і журналіст. Вірить, що завдяки силі комунікації складні проблеми можуть перетворитися в прості.

Виснажливі наради, що тривають нескінченно і роблять величезну кількість людей нещасними, — проблема, не з чуток знайома багатьом. У Девіда Грейді є елегантне рішення, яке допоможе радикально змінити своє ставлення до таких зустрічей і страждати трішки менше.

Зустрічі важливі, чи не так? Кооперація — ключ до успіху на будь-якому підприємстві. А добре проведена зустріч може дати позитивні результати. Але найчастіше такі зустрічі проходять наступним чином: є ведучий, який не має поняття про те, як вести зустріч. Є учасники, які не мають поняття про те, навіщо вони там. Все це перетворюється в колективне аварія потягу. І всі йдуть злими.

Девід Грейді

7. Чому занадто багато правил на роботі спрямовані проти нас

Ів Морье (Yves Morieux)
Старший партнер провідної міжнародної компанії Boston Consulting Group, співавтор книги «Шість простих правил», в якій розповідається про шість ключових установках, покликаних допомогти співробітникам всередині компанії працювати ефективніше і вирішувати довгострокові проблеми.

Сучасні компанії мають настільки складну і заплутану внутрішню структуру, що вона часто заважає співробітникам працювати продуктивно. Ів Морье пропонує кілька методів, які покликані допомогти людям скооперуватися для більш ефективної взаємодії між собою.

Наші організації даремно витрачають людський інтелект. Вони протиборствують людським зусиллям. Коли люди не взаємодіють, не звинувачуйте їх мислення, менталітет і особисті якості — подивіться, в яких умовах вони працюють. Невже в їх особистих інтересах робити вибір в користь взаємодії, якщо, допомагаючи один одному, вони знижують свої особисті показники? Чому їм має бути цікаво взаємодіяти?

Ів Морье

8. Як стати успішним? Висипайтеся!

Аріанна Хаффінгтон (Arianna Huffington)
Співзасновник і головний редактор інтернет-видання Huffington Post, журналіст, автор 13 книг.

Напевно, не варто в сотий раз говорити про користь хорошого міцного сну. Найкраще, що ви можете зробити для свого здоров’я, — це щодня висипатися. На думку Хаффінгтон, повноцінний сон допомагає нам бути більш продуктивними, приймати набагато більш зважені рішення та активно генерувати нові ідеї.

Я закликаю вас закрити очі і відкрити великі ідеї, які приховані всередині нас. Відкрийте для себе енергію сну!

Аріанна Хаффінгтон

9. Як ризикнути не погодитися

Маргарет Хеффернан (Margaret Heffernan)
CEO п’яти успішних компаній, підприємець, автор книги «Чиста правда». Хеффернан займається дослідженням таких питань, як людське мислення і запобігання конфліктних ситуацій на роботі.

Гарні трудові відносини не завжди бувають засновані на постійному згоді один з одним. Тому, якщо раптом у вас з ким-то виникає конфлікт з робочих питань, не варто засмучуватися: це абсолютно нормальна ситуація. Хеффернан вважає, що здорове незгода — запорука прогресу, а в суперечці, як відомо, народжується істина.

Сама по собі правда не звільнить нас, поки ми не придбаємо навичок, звички, талант і хоробрість духа, щоб їй скористатися. Відкритість — це не кінець шляху. Це початок.

Маргарет Хеффернан

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *