Microsoft запустила Planner, власний аналог Trello

Microsoft запустила Planner, власний аналог Trello

Лінійка продуктів Microsoft Office отримала сьогодні нове поповнення. Planner допоможе вам і вашому колективу розробляти плани, систематизувати і розподіляти завдання, обмінюватися файлами, обговорювати поточні справи і контролювати виконання завдань.

Microsoft Planner представляє собою зручний простір для індивідуальної і спільної роботи, що небагато нагадує добре знайомий нам сервіс Trello. В ньому вся діяльність організована з допомогою дощок, на яких можна розміщувати в необхідному порядку картки із завданнями та іншою інформацією.

Planner screenshot

Для кожної картки-завдання можна буде встановити строк виконання, прикріпити необхідні файли і призначити відповідальну особу. Особливу увагу приділено забезпеченню спільної роботи над проектом. Для цього можна запросити до участі своїх колег, які зможуть редагувати вміст дошки, завантажувати свої файли, коментувати будь-яку картку або участь в загальному чаті.

Для того щоб не заплутатися в складному проекті і завжди знати, наскільки просунулося виконання тієї чи іншої задачі, в Microsoft Planner є спеціальна контрольна панель. На ній у вигляді наочних діаграм представлений прогрес усього проекту, відсоток виконання окремих завдань і продуктивність кожного члена команди.

Microsoft report Planner

Переконаним користувачам Microsoft Office, безсумнівно, сподобається інтеграція Planner з іншими програмами цього офісного пакету. Завдяки цьому можна легко розміщувати текстові документи Word, таблиці Excel або запису з OneNote на дошках Planner, причому всі зміни, зроблені в документах, будуть автоматично синхронізуватися.

У компанії Microsoft оголосили, що Planner стане доступним протягом наступних декількох тижнів для всіх передплатників Office 365. Крім того, в найближчому майбутньому очікується запуск додатків для Android, iOS і Windows Phone.

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *