Робота мрії, або Як заробляти гроші в соцмережах

За статистикою, користувачі проводять в соціальних мережах 143 хвилини в день. Ми розповімо, як за допомогою сервісу «Сарафанка» витратити цей час з користю.

«Сарафанка» — місце, де зустрічаються рекламодавці та виконавці

З точки зору бізнесу соціальні мережі — це ефективний майданчик для просування. Простий спосіб розповісти про свій бренд і поспілкуватися з клієнтами. Створюючи сторінки або відкриваючи групи в соцмережах, компанії мріють, щоб їх контент розлітався, як гарячі пиріжки, вірусився і отримував багато лайків. Але для формування активної спільноти потрібний ефект сарафанного радіо.

«Сарафанка» — це сервіс, який з’єднує компанії, які потребують просування в соціальних мережах, тобто рекламодавців, з інтернет-користувачами, здатними забезпечити просування за допомогою лайків, репостов і підписок.

Все просто. Користувач заходить на sarafanka.com, реєструється і приєднує до свого облікового запису особистий Facebook-акаунт. Далі слід виконати пробне завдання: оцінити той чи інший запис, зробити його репост, вступити в групу або підписатися на сторінку. Нескладно, правда?

Після цього користувач вибирає тариф, за яким буде працювати, і стає виконавцем рекламних послуг. У кожному тарифному плані свій обсяг завдань і час, який займе їх виконання. Тим, хто проводить у соціалках від півтора до двох з половиною годин на день, рекомендується тариф Silver або Gold.

Пошуком рекламодавців займається «Сарафанка» — за це і знімається плата за тарифом. З отриманих від виконавців грошей сервіс оплачує операційні витрати і роботу менеджерів, залучення нових рекламодавців.

Сарафанка

У виграші залишаються всі. Компанії просувають свої бренди, «Сарафанка» отримує маржу за пошук рекламодавців, а виконавці своїми лайками та репостами заробляють непогані гроші.

Prepaid Subscription

Історія «Сарафанки» налічує вже більше дев’яти років. Це один з найстаріших рекламних сервісів Рунета. Але 2016 рік став для нього по-справжньому проривний завдяки впровадженню моделі Prepaid Subscription.

Prepaid Subscription — це модель роботи компанії, при якій виконавець,  котрий вносить передоплату отримує замовлення від рекламодавців, залучених на ці кошти.

Дана схема вигідна обом сторонам.

  • Виконавець одержує гонорар від рекламодавця у повному обсязі, без будь-яких комісій з боку сервісу, адже він вже оплатив послуги «Сарафанки» з пошуку роботи для себе.
  • Рекламодавець може бути спокійний за якість виконання замовлення. Просуванням його продукту будуть займатися реальні люди, а не боти. Робота по передплаті підвищує ступінь відповідальності і дисциплінованості виконавців.

Завдяки впровадженню моделі Prepaid Subscription «Сарафанке» вдалося стати партнером великих світових сервісів, що займаються мотивованим трафіком. Вихід на міжнародній рівень (географія компанії охоплює вже більше 50 країн) дав інтернет-користувачам можливість заробляти в соціальних мережах дуже непогані гроші.

Сьогодні, щоб знайти хорошу роботу, потрібно вкластися: пройти курси підвищення кваліфікації, оплатити розміщення свого резюме в топі сайту оголошень або звернутися в кадрове агентство. І у людей не виникає заперечень: заробітна плата покриє витрати. Концепція «Сарафанки» в цьому плані теж цілком виправдана: виконавець сплачує за пошук замовлень, але з лишком компенсує витрати гонорарами від рекламодавців.

Вигоду співпраці з «Сарафанкой» вже оцінили понад мільйон користувачів. Для багатьох з них соціальні мережі тайм-кілери. Це робота, де, виконуючи звичні дії (лайки, репости та інше), отримуєш прибуток. Не робота, а мрія!

Зареєструватися на sarafanka.com

Про автора

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *